Heel wat irritatie over uitzending Strade Bianche: "Leuk dat er af en toe eens koers tussen de reclame is"
Volg Wielerkrant nu via WhatsApp!
De Italiaanse koersen zijn niet meer in handen van Sporza en dus moet de trouwe wielerliefhebber voor deze koersen afstemmen op Eurosport. Maar die commerciële onderbrekingen werden alvast niet gesmaakt.
Onder meer VRT-gezicht Karl Vannieuwkerke liet zich uit met een veelzeggende tweet: "Topkoersen met commerciële onderbrekingen, omdat het niet anders kan blijkbaar. Weg flow. Jammer", klonk het op sociale media.
Topkoersen met commerciële onderbrekingen, omdat het niet anders kan blijkbaar. Weg flow. Jammer. #StradeBianche #businessmodel
— Karl Vannieuwkerke (@Vannieuwkerke) 4 maart 2017
Maar ook bij heel wat anders wielerliefhebbers was de frustratie groot. "Leuk dat er af en toe eens koers tussen de reclame is" en "Ik heb al meer Morgan Freeman gezien dan de wielrenners zelf", waren nog enkele van de reacties.
Ik mis @wielerman @Vannieuwkerke @wuyts @josedecauwer , het @sporza team!! #stradebianche
— Sven Vanthourenhout (@svenvth) 4 maart 2017
Leuk dat er af en toe eens koers tussen de reclame is! #stradebianche #eurosport
— Benjamin Declercq (@qlercqie) 4 maart 2017
Ik heb al meer Morgan Freeman ✈ gezien op @Eurosport @EurosportNLBE , tijdens de #StradeBianche . Dan de wielrenners zelf! #fail
— ?? $T€V€N ? (@OfficialGolden9) 4 maart 2017
Middagje @EurosportNLBE reclameblokken kijken met af en toe een stukje #stradebianche als break. Wij willen @sporza ! #fail
— Sven Mallezie (@svintje) 4 maart 2017
Schrijf je nu in voor de Wielerkrant nieuwsbrief