Aangepast shirt Deceuninck-Quick.Step geveild voor meer dan 2000 euro voor goed doel
Foto: © photonews
Volg Wielerkrant nu via WhatsApp!
Een actie van Deceuninck-Quick.Step heeft aardig wat centjes opgebracht voor een goed doel, namelijk voor de inzet van Responsible Young Drivers in Vlaanderen. Een aangepast shirt van de wielerploeg in het kader van veilig rijden leverde 2387 euro op.
Begin maart lanceerde Deceuninck-Quick.Step samen met sponsor Maes 0,0% een campagne tegen alcohol achter het stuur. Zo bevestigen ze hun commitment voor veilig en verantwoord rijgedrag. Daar hoorde ook een aangepast shirt bij.
DON'T DRINK & DRIVE
De renners van The Wolfpack kropen voor de wielerwedstrijd Le Samyn in een speciaal truitje met de slogan ‘Don’t drink & drive’. Ze boden vervolgens hun gedragen en gesigneerde truitje wel aan op ebay aan de hoogste bieders.
Wielerfans uit het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Frankrijk en België hadden in totaal maar liefst 2.387 euro over voor het unieke shirt. Een mooie som die integraal wordt doorgestort naar Responsible Young Drivers. Responsible Young Drivers stimuleert jongeren al jaren om verantwoord te rijden.
Schrijf je nu in voor de Wielerkrant nieuwsbrief