Patrick Lefevere kan tot eind 2023 blijven rekenen op bekende sponsor: "Dat is wat maten doen"
Foto: © photonews
Volg Wielerkrant nu via WhatsApp!
Patrick Lefevere heeft opnieuw een sponsordeal beet voor zijn wielerploeg. Een huidige sponsor heeft zzijn verbintenis verlengd. Brouwerij Maes blijft Deceuninck-Quick.Step, dat in 2022 bekend zal staan onder de naam Quick.Step-Alpha Vinyl, de volgende jaren ondersteunen.
"De Wolfpack en Maes Pils blijven hun succesvolle samenwerking verderzetten. Want dat is wat maten doen, ze blijven bij elkaar", zo wordt de overeenkomst aangekondigd. Een duidelijke verwijzing naar de bekende slogan "Maten, Makkers, Maes".
Maes maakt via Deceuninck- Quick.Step vooral reclame voor zijn bier zonder alchohol, Maes 0.0, en de slogan "Don't drink & drive". "Maes is een perfecte 'match' voor de identiteit van onze ploeg", looft Patrick Lefevere de samenwerking."
The Wolfpack & @Maes_Pils will continue their successful partnership in the next seasons.
— Deceuninck-QuickStep (@deceuninck_qst) October 28, 2021
Because that's what mates do, they stick together: https://t.co/GyAqfEklqY#MatenMakkersMaes #EntrePotesCestMaes
Photo: @BeelWout pic.twitter.com/g9nVjyrMZ1
"Onze kracht is dat iedereen alles geeft voor het team en dat niemand wordt achtergelaten. Dit kameraadschap is ook wat Maes vertegenwoordigt. Het bezorgt ons veel plezier dat we nog twee jaar partners blijven."
Schrijf je nu in voor de Wielerkrant nieuwsbrief